DoodleRoodle of Clairvoyant_art

May 19, 2015

Assalamualaikum..=)

First time buat blog,first post, so just nak try test je..haha. Terfikir nak buat blog sebab rasa bosan dan banyak masa terluang. Rasa rugi buang masa dengan tido je. So terciptalah blog ni untuk mengisi masa lapang. Untuk first entry, title pun random je dan tiada info pun nak diletakkan. Cuma nak bercerita tentang hobi dan minat aku.

Hobi aku lebih kepada art and music. Nak kata hebat tu tidaklah tapi sekadar minat sahaja.No professional things. Hobi mostly on sketching,doodling, layan anime,muzik, layan gitar. So rasanya blog aku pun akan banyak berkaitan dengan perkara yang macam ni je. At least ada something to start on. Kata orang one step at a time =).

Sekarang ni tengah aktif membuat doodle dan sketching sebagai mengisi masa lapang. Disebabkan aku minat anime dan benda-benda comel,jadi itulah yang menjadi modal sketching aku.

Doodle Tree
Yang ni adalah aku punya first doodle masa try belajar melukis and sketching. Belajar sendiri je,tengok youtube,tengok instagram. Yang ni hughly inspired daripada Pic Candle. Boleh try tengok Youtube Channel dia, Pic Candle. Banyak doodle yang menarik dan comel and dia pun ada buat tutorial for basic doodler.
Zentangle Skull
 Yang ni salah satu contoh yang aku try buat ikut pattern Zentangle. Tapi banyak flaw and pening kepala gak pasal shadowing dekat skull tu hahaha.Yang ni halfway done.

Rasanya setakat itu je lah untuk post ni.Picture yang diupload pun tak berapa high quality sebab kamera cikai haha.Okay thats all. Adios amigos!



You Might Also Like

0 comments

Pinterest

Flickr Images

Instagram